نبود حتی یک روزنه

عشق من به تو

رسم عشق و عاشقی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

نبود حتی یک روزنه

دلشکسته . عاشق دلشکسته . جملات عاشقانه . عشق . عاشقی . عاشقانه

نبود حتی یه روزنه که این فضا رو بشکنه
به پات موندمو ثابت کردم خونه با تو روشنه
نبود حتی یه روزنه که این فضا رو بشکنه

به پات موندمو ثابت کردم خونه با تو روشنه
تنها شدن نمیدونی چه روزایی رد شد ازم
دلم میخواست کنارم بودی تا غصه هامو بگم
حقم نبود تو برزخی که تو ساختی من گم بشم
این حادثه هردومونو به مرزه ویرونی کشوند
یه معجزه تورو دوباره به زندگی برگردوند
فقط خدا منو نجات دادو به آرامش رسوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 3 خرداد 1396برچسب:دلشکسته , عاشق دلشکسته , جملات عاشقانه , عشق , عاشقی , عاشقانه, ساعت 15:4 توسط بی یار |